Glava Tzv visoke note – se šire odmah nakon nanošenja. Stvaraju prvi dojam i u pravilu su vrlo intenzivne, iščezavaju brzo. | cvijet drva naranče, ruža, perunika |
Srce Tzv. srednje note – "Srce" nastaje nekoliko minuta, nakon što iščezne "glava". Uobičajeno traje 2-3 sata. | tuberoza, ružičasti papar |
Baza Tzv. niske note – posljednja i najdulja faza parfema. Otprilike traje 4 sata, ali može trajati i cijeli dan. | mošus, benzoin |
Vrsta mirisa | cvjetni |
Uspomene na vijetnamsko ljeto
Uronite u atmosferu ljetnog popodneva na obali zaljeva Ha Long. Toaletna voda za žene Diptyque Do Son, inspirirana uspomenama jednog od osnivača brenda, Yvesa Coueslanta, kombinacija je opojne tuberoze i nježnog morskog povjetarca. Do Son donosi doživljaj egzotičnog cvijeća i ljetne svježine koji će vas potpuno oduševiti.
- cvjetni miris s voćnim notama
- nadahnuta uspomenama na ljetne dane u Do Sonu
- lansirana 2005.
Sastav mirisa:
Prvi dodir je osvježavajuć: donosi lagani dašak morskih nota koje mirisu daje prozračnost i svježinu. Morski povjetarac nosi note cvjetova koji podsjećaju na ljetne dane. U srcu parfema u prvi plan dolazi intenzivna tuberoza, obavijena nježnim jasminom i slatkim cvijetom naranče. Ova cvjetna kombinacija tvori opojnu i senzualnu kompoziciju koja budi osjetila. Na kraju dolaze toplina i elegancija te se zadržavaju na koži zahvaljujući nježnim notama začinjene tuberoze, koja ostavlja nezaboravan dojam.
Priča o mirisu:
Brend Diptyque nastao je 60-ih godina kad su tri prijatelja, umjetnika iz različitih područja, spojila svoje kreativne snage i osnovala ovaj legendarni francuski brend. Njihova filozofija utemeljena je na dubokoj strasti prema umjetnosti i inovacijama, što se odražava ne samo u mirisu Diptyque Do Son, već i u svakom njihovom parfemu. Uz tradiciju koja traje već desetljećima, Diptyque stvara originalna mirisna djela koja spajaju umjetničku izradu i neusporedivu kvalitetu.
DiptyqueDo Son toaletna voda za žene
Proizvod može imati drugačije pakiranje od onog prikazanog na slici zbog redizajniranja pakiranja od strane proizvođača.