Koliko proizvoda može stati u poklon kutiju?
Kako bi vaš paket nakon otvaranja izgledao prekrasno, u svaku kutiju pakiramo najviše tri proizvoda. Ukoliko ih želite upakirati više, jednostavno u narudžbi izaberite dodatnu kutiju. U jednoj narudžbi možete upakirati proizvode u najviše četiri poklon pakiranja.
Mora li cijela narudžba biti upakirana u poklon pakiranje?
Ne mora, u poklon pakiranju bit će samo ono što odaberete.
Kada dostavljamo paket?
Pakiranje poklona nam je iznimno važno, stoga se dostava pošiljke može produljiti za jedan do dva radna dana.
Može li se poklon pakiranje oštetiti tijekom dostave?
Ne brinite, poklon pakiranje uvijek stavljamo u standardnu kutiju kako bi poklon bio na sigurnom.
Mogu li vratiti proizvode iz poklon pakiranja?
Da, i u slučaju korištenja usluge poklon pakiranja možete vratiti proizvode. Ta se mogućnost odnosi isključivo na proizvode, ne na samo pakiranje.
Usluga trenutno nije dostupna.
Za pripremu vaših poklona pobrinut će se naš specijalni tim koji svaki dan može upakirati ograničeni broj pakiranja. Ako se kapacitet popuni, uslugu možete iskoristiti sljedeći dan.
Stavljamo li račun u paket?
Račun dodajemo isključivo u slučaju osobnog preuzimanja. U slučaju dostave račun možete pronaći u svojoj e-pošti.