Cijena dostave i plaćanje

Način dostave

DPD – 25,00 kn

Notino dostavlja pakete na području Republike Hrvatske u suradnji s tvrtkom DPD Croatia d.o.o. Isporučujemo samo na područje Republike Hrvatske.

Prednosti DPD dostave:

  • Predict - obavijest o vremenskom okviru dostave paketa u roku od jednog sata!
  • Dostava do 2-3 radna dana
  • Follow My Parcel - mogućnost alternativnog mjesta isporuke
  • Live tracking - tijekom cijelog procesa dostave možete on-line pratiti gdje se paket točno nalazi

Dan prije same dostave, primatelj paketa dobiva SMS/e-mail obavijest da je njegov paket na putu te da će biti isporučen sljedećeg dana.

Primatelj paketa ćejoš jednom zaprimiti poruku o očekivanom vremenu dostave

Ako primatelju paketa ne odgovara predviđeni datum dostave, na raspolaganju su mu sljedeće alternativne mogućnosti dostave:

  • Paket dostavljamo odabranom susjedu.
  • Davanje punomoći DPD-u da paket ostavi na dogovorenom sigurnom mjestu.
  • Odabir najbliže Pickup lokacije: rok za preuzimanje paketa čak 7 kalendarskih dana
  • Promjena adrese dostave: paket ćemo dostaviti na drugu adresu (na primjer na adresu prijatelja ili adresu gdje je primatelj zaposlen).
  • Promjena datuma dostave: Dostavu je moguće odgoditi do 5 radnih dana.

Za više informacija kliknite ovdje.

DPD - na otoke – 28,00 kn

Notino dostavlja pakete na području Republike Hrvatske u suradnji s tvrtkom DPD Croatia d.o.o. Isporučujemo samo na područje Republike Hrvatske.

Prednosti DPD dostave:

  • Predict - obavijest o vremenskom okviru dostave paketa u roku od jednog sata!
  • Dostava do 4 radna dana
  • Follow My Parcel - mogućnost alternativnog mjesta isporuke
  • Live tracking - tijekom cijelog procesa dostave možete on-line pratiti gdje se paket točno nalazi

Dan prije same dostave, primatelj paketa dobiva SMS/e-mail obavijest da je njegov paket na putu te da će biti isporučen sljedećeg dana.

Primatelj paketa će još jednom zaprimiti poruku o očekivanom vremenu dostave

Ako primatelju paketa ne odgovara predviđeni datum dostave, na raspolaganju su mu sljedeće alternativne mogućnosti dostave:

  • paket dostavljamo odabranom susjedu.
  • Davanje punomoći DPD-u da paket ostavi na dogovorenom sigurnom mjestu.
  • Odabir najbliže Pickup lokacije: rok za preuzimanje paketa čak 7 kalendarskih dana
  • Promjena adrese dostave: paket ćemo dostaviti na drugu adresu (na primjer na adresu prijatelja ili adresu gdje je primatelj zaposlen).
  • Promjena datuma dostave: Dostavu je moguće odgoditi do 5 radnih dana.

Za više informacija kliknite ovdje.

Mogućnosti plaćanja

Online plaćanje karticom

  • Vrlo komforan način plaćanja. Nakon naručivanja, automatski Vas preusmjerimo na sigurnosnu stranicu banke, gdje unesete potrebne podatke. Ako je transakcija odobrena, uplata je provedena odmah, a Vaš paket Vam šaljemo najkasnije sljedeći radni dan.
  • Koristimo sigurnosni protokol 3D secure.
  • Naši uposlenici nemaju pristup podacima s Vaše karte. Sve je u rukama Vaše banke.
  • Ne volite ispunjavati podatke za plaćanje svaki put kada naručujete? Detalje s Vaše kartice možete jednostavno spremiti za sljedeće narudžbe klikom na „Spremiti karticu za sljedeću kupovinu“. Vaši podaci za plaćanje će biti spremljeni kao sigurnosna informacija u našem platnom terminalu, a kod sljedeće narudžbe jednostavno odaberete kojom karticom želite platiti bez ponovnog upisivanja podataka s Vaše kartice. Naši zaposlenici nemaju pristup ovim osjetljivim informacijama. Spremljene kartice možete uređivati preko svojeg računa u traci „Moje kartice“.

Plaćanje prilikom preuzimanja/pouzećem

  • Najomiljeniji način plaćanja.
  • Svoju pošiljku platite prilikom preuzimanja od kurirske službe.

Bankovni prijenos

  • Nakon što zaprimimo vašu narudžbu poslat ćemo Vam broj računa i poziv na broj. Narudžbu platite unaprijed na naš račun.
  • Nakon što primimo uplatu, Vaš paket šaljemo s time da Vas odmah informiramo kada će Vam pošiljka biti isporučena.
  • Molimo, obratite pozornost na "poziv na broj" jer samo na taj način možemo Vašu uplatu povezati s Vašom narudžbom.

Reklamacija

Kako reklamirati proizvod?

REKLAMACIJA

Iako je postotak nedostataka na isporučenim proizvodima neznatan, dobro je znati da eventualne nedostatke rješavamo bez odgađanja i u Vašu korist. U našem je interesu riješiti sve u najkraćem mogućem roku, i rješavanje Vašeg slučaja neće trajati dulje od nužnog.

Kada mogu podnijeti reklamaciju?

Preuzimamo odgovornost za nedostatke koje proizvod ima pri isporuci, kao i za nedostatke koji se na proizvodu mogu pojaviti u naredna 24 mjeseca. Ne snosimo odgovornost za novonastale nedostatke uslijed neodgovarajuće uporabe. Kod korištenog proizvoda ne snosimo odgovornost za nedostatke sukladne učestalosti uporabe i habanju koje je upotrijebljeni proizvod pokazivao pri isporuci. U slučaju proizvoda s naznačenim rokom uporabe snosimo odgovornost za to da će proizvod biti uporabljiv u navedenom razdoblju.

Željeli bismo upozoriti na to da povećana osjetljivost ili alergijska reakcija na isporučeni proizvod ne mogu biti smatrani za nedostatak na proizvodu. Isto tako nedostatak na gratis proizvodu ili proizvodima koji su besplatni ili koje niste naručili se ne može uzeti na razmatranje za reklamaciju. Slike proizvoda u našoj e-trgovini isključivo su tu radi ilustracije i ne predstavljaju obvezan prikaz karakteristika proizvoda (primjerice, pakiranje proizvoda može biti različito zato što ga je proizvođač promijenio).

Koja su moja prava u procesu reklamacije?

U slučaju nedostatka na proizvodu, isti možemo kompenzirati u obliku poklon bona.

Također, imate pravo zahtijevati uklanjanje nedostataka zamjenom popravkom proizvoda.

Ukoliko bi uklanjanje nedostatka za nas bilo nemoguće ili neodgovarajuće, imate pravo zahtijevati popust na uplaćeni iznos. U tom slučaju proizvod ostaje kod Vas, a mi vraćamo dio uplaćenog iznosa. Ipak, radi li se o velikom nedostatku, ugovor o kupnji možete raskinuti. U tom slučaju proizvod ćete nam poslati natrag, a mi ćemo vratiti ukupan uplaćeni iznos za proizvod.

Na koji način mogu podnijeti reklamaciju?

U slučaju odluke o podnošenju reklamacije, proizvod zajedno s ispunjenim reklamacijskim obrascem kojeg možete preuzeti ovdje pošaljite na adresu: Notino, Zagrebačka 21, Jalševec Nartski, 10372

 U slučaju da popunjavate obrazac bez pomoći našeg osoblja, obvezno navedite što je nedostatak proizvoda ili na koji se način nedostatak manifestira, i način na koji želite svoju reklamaciju riješiti.

O tijeku reklamacije, prije svega o primitku, rješavanju ili neprihvaćanju reklamacije, obavijestit ćemo Vas pismeno putem elektronske pošte. Po potrebi Vas možemo kontaktirati i telefonski.

Odluku o reklamaciji donijet ćemo bez odlaganja. Rješavanje reklamacije, uključujući uklanjanje nedostataka, uglavnom ne traje dulje od 30 dana. U suprotnom, imate pravo raskinuti ugovor o kupnji. Radi poštivanja navedenog roka nužna je i suradnja s Vaše strane.

Kontakti

Na sva pitanja vezano za postupak reklamacije ćemo Vam rado odgovoriti. Pitanja pošaljite na
info@notino.hr ili nas nazovite na broj: +385(01) 775 72 97.

Raskid ugovora

Kako raskinuti ugovor?

RASKID UGOVORA BEZ NAVOĐENJA RAZLOGA (VRAĆANJE PROIZVODA)

Niste zadovoljni izabranim? Kod nas je izbor parfema i kozmetike radost i užitak. Ugovor možete raskinuti u roku od 90 dana i to bez navođenja razloga.

Kada mogu raskinuti ugovor bez navođenja razloga?

Možete nam vratiti svaki proizvod koji ste kod nas kupili, s iznimkom

a) proizvoda prilagođenog ili proizvedenog prema Vašim željama (npr. pakiranje s ugraviranim tekstom)

b) proizvoda koji iz higijenskih razloga nije moguće vratiti (primjerice otvorene kozmetičke i ostale proizvode koji dolaze u izravan kontakt s kožom)

Također, ugovor o poklon pakiranju ne možete raskinuti u trenutku ako smo proizvod već upakirali za Vas. Željeli bismo upozoriti da ste po zakonu odgovorni za umanjenu vrijednost proizvoda uslijed upotrebe istog na način drugačiji od onoga nužnog radi upoznavanja s prirodom, karakteristikama i funkcijama proizvoda (npr. nastavite li koristiti parfem i nakon što ste ga isprobali). Stoga Vam u navedenom slučaju možemo vratiti samo dio iznosa.

Kakva je procedura kod raskidanja ugovora bez navođenja razloga?

Obavijestite nas o svojoj odluci o raskidu ugovora u roku od 90 dana od isporuke proizvoda. Najbolji način je poslati obavijest na e-mail adresu: info@notino.hr ili pozivom na broj: +385(01) 775 72 97. Možete upotrijebiti i obrazac za raskid ugovora koji se nalazi ovdje.

Bez odlaganja, najkasnije u roku od 14 dana od dana raskida ugovora, pošaljite proizvod na adresu Notino, Zagrebačka 21, Jalševec Nartski, 10372 Rugvica.

Iznos koji ste za proizvod platili vraćamo najkasnije u roku od 14 dana od dana raskida ugovora. Uplatu sukladno zakonu možemo izvršiti nakon što nam proizvod vratite. U slučaju da ugovor raskinete u roku od 14 dana od isporuke proizvoda, imate pravo i na naknadu za isporuku u iznosu koji je jednak najjeftinijem ponuđenom načinu za isporuku proizvoda.

Kontakti

Na sva pitanja vezano za raskid ugovora ćemo Vam rado odgovoriti. Pitanja pošaljite na: info@notino.hr ili nas nazovite na broj: +385(01) 775 72 97.

Želite nas nešto pitati? Napišite nam.

Polja označena zvjezdicom * se moraju ispuniti.






Slanjem podataka, društvo Notino s.r.o. obrađuje iste u svrhu rješavanja Vašeg zahtjeva na osnovu legitimnog interesa. Protiv ovakvog načina obrađivanja, a u skladu s Načelima o obradi osobnih podataka možete podnijeti prigovor.