Reklamacija
REKLAMACIJA
Iako je postotak nedostataka na isporučenim proizvodima neznatan, dobro je znati da eventualne nedostatke rješavamo bez odgađanja i u Vašu korist. U našem je interesu riješiti sve u najkraćem mogućem roku, i rješavanje Vašeg slučaja neće trajati dulje od nužnog.
Kada mogu podnijeti reklamaciju?
Preuzimamo odgovornost za nedostatke koje proizvod ima pri isporuci, kao i za nedostatke koji se na proizvodu mogu pojaviti u naredna 24 mjeseca. Ne snosimo odgovornost za novonastale nedostatke uslijed neodgovarajuće uporabe. Kod korištenog proizvoda ne snosimo odgovornost za nedostatke sukladne učestalosti uporabe i habanju koje je upotrijebljeni proizvod pokazivao pri isporuci. U slučaju proizvoda s naznačenim rokom uporabe snosimo odgovornost za to da će proizvod biti uporabljiv u navedenom razdoblju.
Željeli bismo upozoriti na to da povećana osjetljivost ili alergijska reakcija na isporučeni proizvod ne mogu biti smatrani za nedostatak na proizvodu. Isto tako nedostatak na gratis proizvodu ili proizvodima koji su besplatni ili koje niste naručili se ne može uzeti na razmatranje za reklamaciju. Slike proizvoda u našoj e-trgovini isključivo su tu radi ilustracije i ne predstavljaju obvezan prikaz karakteristika proizvoda (primjerice, pakiranje proizvoda može biti različito zato što ga je proizvođač promijenio).
Koja su moja prava u procesu reklamacije?
U slučaju nedostatka na proizvodu, isti možemo kompenzirati u obliku poklon bona.
Također, imate pravo zahtijevati uklanjanje nedostataka zamjenom popravkom proizvoda.
Ukoliko bi uklanjanje nedostatka za nas bilo nemoguće ili neodgovarajuće, imate pravo zahtijevati popust na uplaćeni iznos. U tom slučaju proizvod ostaje kod Vas, a mi vraćamo dio uplaćenog iznosa. Ipak, radi li se o velikom nedostatku, ugovor o kupnji možete raskinuti. U tom slučaju proizvod ćete nam poslati natrag, a mi ćemo vratiti ukupan uplaćeni iznos za proizvod.
Na koji način mogu podnijeti reklamaciju?
U slučaju odluke o podnošenju reklamacije, proizvod zajedno s ispunjenim reklamacijskim obrascem kojeg možete preuzeti ovdje pošaljite na adresu: Expandeco - Notino, Božidara Adžije 23/2, 10000 Zagreb, HR
U slučaju da popunjavate obrazac bez pomoći našeg osoblja, obvezno navedite što je nedostatak proizvoda ili na koji se način nedostatak manifestira, i način na koji želite svoju reklamaciju riješiti.
O tijeku reklamacije, prije svega o primitku, rješavanju ili neprihvaćanju reklamacije, obavijestit ćemo Vas pismeno putem elektronske pošte. Po potrebi Vas možemo kontaktirati i telefonski.
Odluku o reklamaciji donijet ćemo bez odlaganja. Rješavanje reklamacije, uključujući uklanjanje nedostataka, uglavnom ne traje dulje od 30 dana. U suprotnom, imate pravo raskinuti ugovor o kupnji. Radi poštivanja navedenog roka nužna je i suradnja s Vaše strane. U slučaju da pošiljka stigne oštećena ili neki artikli nedostaju, našim kupcima preporučujemo da svu ambalažu uključujući i paket čuvaju najmanje 5 radnih dana kao dokaz za daljnji reklamacijski postupak: fotodokumentacija oštećenja može ubrzati rješavanje reklamacije.
Kontakti
Na sva pitanja vezano za postupak reklamacije ćemo Vam rado odgovoriti. Pitanja pošaljite na
[email protected] ili nas nazovite na broj: +385(01) 775 72 97.