










Glava Tzv visoke note – se šire odmah nakon nanošenja. Stvaraju prvi dojam i u pravilu su vrlo intenzivne, iščezavaju brzo. | crni ribiz, kruška |
Srce Tzv. srednje note – "Srce" nastaje nekoliko minuta, nakon što iščezne "glava". Uobičajeno traje 2-3 sata. | jasmin, perunika, cvijet drva naranče |
Baza Tzv. niske note – posljednja i najdulja faza parfema. Otprilike traje 4 sata, ali može trajati i cijeli dan. | pačuli, tonka grah, vanilija, praline |
Vrsta mirisa | voćni, cvjetni |
Održivost | ambalaža koja se može ponovno napuniti |
Slavni La Vie Est Belle u inovativnom, punjivom flakonu
Slavna parfemska voda za žene Lancôme La Vie Est Belle simbol je sreće i slobode. Njezin punjivi flakon kreiran je 2022. u duhu gesla „uljepšajte sutrašnjicu”. Priuštite si luksuzni miris na održiv način.
- gurmanski, voćno-cvjetni miris
- ista mirisna kompozicija još od 2012., sada u ekološki prihvatljivijem flakonu
- djelo tri vodeća francuska parfumera
Sastav mirisa:
U uvodu će vas očarati sočne note crnog ribiza i slatke kruške. U srcu mirisne kompozicije kriju se note dragocjene perunike dobivene iz održivih izvora u Francuskoj te note jasmina i cvijeta naranče. Baza parfema sačinjena je od slatkih, toplih nota tonka-graha, delikatnih pralina, gurmanske vanilije i egzotičnog pačulija dobivenog iz održivih izvora na Baliju.
Priča o mirisu:
Parfem La Vie Est Belle predstavlja način života kreiran prema vlastitim pravilima i slobodan odabir puta prema sreći koji nije ograničen očekivanjima društva. U kreiranju parfema sudjelovala su čak tri slavna francuska parfumera na čelu s Dominiqueom Ropionom.
Flakon ovog parfema oštrim kristalnim linijama ocrtava osmijeh, a izrađen je po uzoru na izvornu verziju iz 1949. Od 2022. flakon možete ponovno napuniti. Nabavljanjem punjenja umjesto novog flakona nastaje 50 % manje staklenog, 46 % manje kartonskog i 46 % manje plastičnog otpada (tri klasična flakona od 50 ml naspram jednog flakona od 50 ml i punjenja od 100 ml).
Proizvod može imati drugačije pakiranje od onog prikazanog na slici zbog redizajniranja pakiranja od strane proizvođača.