Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Blanc

toaletna voda za muškarce 175 ml

6×
Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Blanc toaletna voda za muškarce 175 ml
Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Blanc toaletna voda za muškarce 175 ml
Akcija
705,00kn

Uštedite 54%
175 ml
325,00kn

Kod: LAC1389 | Više od 20 kom na zalihi
1
Poklon za vas
Uz kupovinu iznad 600 kn u košarici dodajte kod minus10hr i ostvarujete popust 10% na cijelu narudžbu. Sniženje se ne odnosi na proizvode na akciji ili totalnom sniženju.
DPD dostava na kopnu
srijeda 21. 08. 2019.
DPD dostava na otoke
petak 23. 08. 2019.
Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Blanc
175 ml | 325,00kn

Opis parfema Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Blanc

  • miris drveća
  • voćni miris
  • za aktivnog muškarca
  • za dan, posebice za toplije vrijeme

Sastav

Glava
cedar , kardamom, ružmarin
Srce
tuberoza, ylang-ylang
Baza
koža, velur, vetiver, virdžinijski cedar
Vrsta mirisa
aromatična, drveni

O brendu Lacoste

Lacoste je simbol neformalne elegancije i to kako u području mode, tako i svijetu parfema. Brand je 1933. godine osnovao poznati tenisač René Lacoste koji se na samom početku fokusirao isključivo na proizvodnju sportske odjeće. Francuski šampion se tijekom igre želio osjećati komforno, ali istovremeno poput gospodina. Ležernost, jednostavnost i prirodna elegancija tako se i danas ogleda u modi i mirisima branda Lacoste.

René Lacoste brandu je dao ne samo svoje ime, već i poznati simbol – zelenog krokodila. Inspiracija je došla od nadimka „Aligator”, koji je tenisač dobio od američkih novinara nakon što mu je njegov kapetan na Davisovom kupu obećao kupiti za osvojeni meč kufer od krokodilske kože.

Prvi parfem Lacoste predstavljen je 1984. godine, nakon čega je uslijedila sljedeća kolekcija mirisa za muškarce i žene. Inspiraciju je većina pronašla u raznim sportovima. Parfemi za muškarce i žene Lacoste simbol su ležerne elegancije već dugi niz godina i ubrajaju se u najpoznatije modne brandove današnjice.

Ocjena Lacoste Eau de Lacoste L.12.12 Blanc

Dodati novu recenziju

5.0
6 ocjena
6
izgled bočice
postojanost mirisa
intenzitet
ukupni dojam