Dolce & Gabbana K by Dolce & Gabbanaparfemska voda za muškarce

Dolce & Gabbana K by Dolce & Gabbana parfemska voda za muškarce
Dolce & Gabbana K by Dolce & Gabbana parfemska voda za muškarce
Novo
100 ml
790,00kn

Kod: DOG08652 | Dostupno
1
Poklon za vas
Upišite u svoju košaricu kod 10notino i dobit ćete -10 % na sve. Popust se ne odnosi na proizvode na akciji ni na totalnom sniženju.
DPD dostava na kopnu
petak 23. 10. 2020.
DPD dostava na otoke
utorak 27. 10. 2020.

Opis parfema Dolce & Gabbana K by Dolce & Gabbana
Sastav

Parfemska voda Dolce & Gabbana K by Dolce & Gabbana je vrlo senzualan i na svoj način zarazan miris u koji ćete se zaljubiti i vi vaša okolina!

  • drvenasti aromatični miris
  • za modernog, samouvjerenog muškarca
  • za svaki dan

Sastav

Tzv visoke note – se šire odmah nakon nanošenja. Stvaraju prvi dojam i u pravilu su vrlo intenzivne, iščezavaju brzo.
Glava
šumeći limun, drvo borovice, crvena naranča, kardamom
Tzv. srednje note – "Srce" nastaje nekoliko minuta, nakon što iščezne "glava". Uobičajeno traje 2-3 sata.
Srce
šumeći limun, smokvin sok, iglica, lavanda, žalfija (kadulja)
Tzv. niske note – posljednja i najdulja faza parfema. Otprilike traje 4 sata, ali može trajati i cijeli dan.
Baza
pačuli, Cypriol, vetiver, cedar
Vrsta mirisa
aromatična, začinski, drveni

O brendu Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana – u svijetu mode postoji nekoliko brandova za koje su čuli i oni koje moda previše i ne zanima. Tu se ubrajaju i Dolce & Gabbana, poznati talijanski brand koji osim odjeće, torbi ili cipela nije zaobišao ni jedan od najbitnijih dodataka, odnosno mirise. Parfemi Dolce & Gabbana se ne boje biti lagano ekstravagantni i u centru pozornosti. U njima je skriven talijanski temperament – otvoreni, strasni, samouvjereni i također pomalo tajanstveni.

Talentirani dizajneri Domenico Dolce i Stefano Gabbana stvorili su poslovni brand od svojih prezimena i na tržište donijeli jednu od najspecifičnijih modnih linija s jedinstvenim stilom i neodoljivom elegancijom. Dolce & Gabbana predstavljaju autentičan i nekonvencionalan luksuz. Jaki identitet dobijao je na snazi i ukusu cijelog desetljeća već od samoga osnivanja 1985. godine. Nesvakidašnja kreativnost osnivača se prenijela u izraz i cijelu strategiju branda, a pomogla je u izgradnji današnje čvrste pozicije.

Ocjena Dolce & Gabbana K by Dolce & Gabbana