Clinique Happyparfemska voda za žene

3×
Clinique Happy parfemska voda za žene
Clinique Happy parfemska voda za žene
585,00kn

Uštedite 50%
100 ml
294,10kn

Kod: CNE0016 | Dostupno
1

Dodano u košaricu

Clinique Happy parfemska voda za žene 100 ml
| 1 kom | 294,10kn
Poklon za vas
U košaricu upišite kod 15hr i ostvarite 15 % popusta na sve parfeme! Popust se ne odnosi na proizvode na akciji ni na totalnom sniženju.
DPD dostava na kopnu
ponedjeljak 18. 11. 2019.
DPD dostava na otoke
srijeda 20. 11. 2019.
  • Opis parfema
  • O brendu
  • Ocjena

Opis parfema Clinique Happy
Sastav

Parfemska voda Clinique Happy Happy je izraz optimizma i sreće. Zagrnite se mirisom zahvaljujući kojem ćete imati odlično raspoloženje cijeli dan!

  • cvjetno-voćni miris
  • za optimističnu ženu
  • za dan, posebice za toplije vrijeme

Sastav

Glava
bergamot, crveni grapefruit, jabuka, mandarina, naranča, šljiva
Srce
đurđica, frezija, orhideja, ruža
Baza
jantar, ljiljan, magnolija, mimoza, mošus
Vrsta mirisa
cvjetni, voćni

O brendu Clinique

Brand Clinique osnovala je Estée Lauder 1968. Poticaj za takav njen pothvat bio je intervju s dermatologom objavljen u modnom časopisu Vogue. Postavljeno pitanje joj je dalo inspiraciju za izradu vrhunske hipoalergene kozmetike za sve tipove kože.

Clinique kozmetika nudi niz proizvoda za savršeni make-up, muške i ženske mirise te potpunu njegu lica i tijela za muškarce i žene. Svi Clinique proizvodi za njegu su 100 % bez parfema i podvrgnuti su strogim testovima na alergije, a pogodni su i za najosjetljiviju kožu.

Snaga proizvoda proizlazi iz sveobuhvatnih kozmetičkih linija na čijim procesima izrade izravno rade dermatolozi. Jedinstven je njihov koncept njege Clinique u 3 koraka kako uljepšati kožu lica. I stoga, Clinique predstavlja idealan način za najprikladniju i najjednostavniju svakodnevnu njegu. Isprobajte učinke ovog kozmetičkog branda koji će se u potpunosti prilagoditi potrebama vaše kože.

Ocjena Clinique Happy

5.0
2
1
Prikazati ocjenu prema osobinama
izgled bočice
postojanost mirisa
intenzitet
ukupni dojam