


Glava Tzv visoke note – se šire odmah nakon nanošenja. Stvaraju prvi dojam i u pravilu su vrlo intenzivne, iščezavaju brzo. | neroli, bergamot, grejp, kruška, limun |
Srce Tzv. srednje note – "Srce" nastaje nekoliko minuta, nakon što iščezne "glava". Uobičajeno traje 2-3 sata. | cvijet drva naranče, madagaskarski jasmin, ruža, crni ribiz, breskva |
Baza Tzv. niske note – posljednja i najdulja faza parfema. Otprilike traje 4 sata, ali može trajati i cijeli dan. | mošus, cedar , pačuli, drvo kašmira |
Vrsta mirisa | cvjetni |
Parfemska voda Chloé Love Story pomoću cvjetnih nota priča ljubavnu priču koja se odigrava jedne romantične noći u Parizu.
- senzualni cvjetni miris
- za spontanu elegantnu ženu
- prikladan za dan i za posebne prilike
Sastav mirisa
Cvjetna romanca se otvara svježim notama bergamota, limuna, grejpa i neroli. Zatim se projektira veličanstveno srce puno tonova ruže, cvijeta naranče i jasmina koje nadopunjava sočno voće. Miris je postavljen na bazi od cedra, kašmirovog drveta, mošusa i pačulija koje mirisnoj kompoziciji daju duboku senzualnost.
Priča o mirisu
Oblik flakona parfemske vode u sebi odražava duh Chloé – naborano staklo i nježna vrpca u pastelnoj nijansi predstavljaju čistu ženstvenost i eleganciju kojima se ovaj brand i proslavio. Sami čep bočice predstavlja lokot koji ljubavni par zaključavaju na slavni most Pont des Arts u Parizu kao znak beskrajne i neraskidive ljubavi.
Potpuni popis sastojaka
ALCOHOL DENAT., FRAGRANCE, WATER, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, BENZYL SALICYLATE, HYDROXYCITRONELLAL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, LINALOOL, LIMONENE, CITRONELLOL, OCTOCRYLENE, HEXYL CINNAMAL, GERANIOL, BENZYL BENZOATE, CITRAL, COUMARIN, BENZYL ALCOHOL, BHT, FD&C YELLOW NO. 5 (CI 19140), EXT. D&C VIOLET NO. 2 (CI 60730), FD&C YELLOW NO. 6 (CI 15985), FD&C RED NO. 4 (CI 14700).
Proizvođač je odgovoran za sastojke proizvoda. Preporučujemo provjeru popisa sastojaka proizvoda izravno na njegovoj ambalaži zbog potencijalnih promjena.
- Čuvati izvan dohvata djece.
- Zapaljivo.
- Izbjegavati dodir s očima.
Sloboda, lakoća i ženstvenost – to su glavni principi kojih se brand Chloé pridržava još od svoga osnutka. Povijest branda Chloé započela je davne 1952. godine u Parizu, u trenutku kada su Gabrielle Aghion i Jacques Lenoir svijetu predstavili svoju modnu kolekciju. Ubrajali su se među pionire u ublažavanju strogih zahtjeva visoke mode. Svojim klijentima ponudili su udobnije i razumnije linije, ready to wear.
Ova modna kuća je 1975. godine predstavila i svoj prvi parfem, miris koji podsjeća na romantičnu dušu svake žene. Brand Chloé je jedan od malobrojnih koji se fokusira samo i isključivo na mirise za žene. U svijetu Chloé jednostavno vladaju žene – samouvjerene, bezbrižne, romantične i prepune snova.
Parfemskom vodom Chloé Chloé, odom ženstvenosti, nježnosti i zavodljivosti, brand se zauvijek upisao u povijest proizvodnje parfema. Karakteristični cvjetno-drvenasti mirisi Chloé postali su svetinja u koju žene u cijelome svijetu ne daju dirnuti.