


Glava Tzv visoke note – se šire odmah nakon nanošenja. Stvaraju prvi dojam i u pravilu su vrlo intenzivne, iščezavaju brzo. | jabuka Granny Smith, limun |
Srce Tzv. srednje note – "Srce" nastaje nekoliko minuta, nakon što iščezne "glava". Uobičajeno traje 2-3 sata. | neroli, cvijet naranče |
Baza Tzv. niske note – posljednja i najdulja faza parfema. Otprilike traje 4 sata, ali može trajati i cijeli dan. | drvo cedra, bijeli mošus |
Vrsta mirisa | voćni, cvjetni |
Miris kao izraz radosti i ženstvenosti.
Prepuna pozitivnosti i nadahnuta odvažnom i veselom modom branda Nina Ricci – to je toaletna voda za žene Nina Ricci Nina Fleur. U njezinoj sočnoj, veseloj mirisnoj kompoziciji spajaju se cvjetne i voćne note, koje su dobivene na ekološki prihvatljiv način.
- voćno-cvjetni miris
- autor parfema je Olivier Cresp
- veganski proizvod, sadrži 92 % sastojaka prirodnog podrijetla
Sastav mirisa
U uvodu se razvijaju note sočne jabuke Granny Smith s daškom svježeg limuna, a zatim u prvi plan dolaze note cvijeta naranče i nerolija. Note mošusa i cedra razvijaju se posljednje i djeluju vrlo umirujuće.
Priča o mirisu
Ženski parfem Nina Ricci Fleur izgleda poput modnog dodatka zahvaljujući cvjetnom uzorku na prepoznatljivom flakonu. Nije samo flakon nadahnut modnim kolekcijama Nina Ricci, već i njegov sadržaj: miris koji je veseo i odvažan poput odjeće ovog branda.
Cvjetovi naranče koji se nalaze u toaletnoj vodi Nina Fleur dobiveni su iz održivih izvora, a mirisnu kompoziciju nadopunjuju i talijanski limuni specifičnog izgleda.
Potpuni popis sastojaka
ALCOHOL DENAT., PARFUM (FRAGRANCE), AQUA (WATER), LIMONENE, CITRAL, LINALOOL, BENZYL ALCOHOL, CINNAMAL, GERANIOL, FARNESOL, CITRONELLOL, HYDROXYCITRONELLAL
Proizvođač je odgovoran za sastojke proizvoda. Preporučujemo provjeru popisa sastojaka proizvoda izravno na njegovoj ambalaži zbog potencijalnih promjena.
Modna dizajnerica Nina Ricci unijela je elemente ženstvenosti, profinjenosti i jednostavnosti u svoje kreacije. Ova modna kuća visoke mode postoji od 1932. godine i krasi ulice Pariza, dok savršeni krojevi i kvalitetni materijali savršeno pristaju Parižankama. Zajedno sa svojim sinom, dizajnerica je proširila modne kolekcije mirisima Nina Ricci, bez kojih se ovaj francuski brand više ne može ni zamisliti.
Prvi parfem Nina Ricci Coeur Joie osmišljen je već 1946., a drugi po redu L’Air du Temps odolijeva iskušenjima vremena i mode od 1948. Esencija, sakrivena u slavnom flakonu, na čijem gornjem dijelu poput krune stoji kristalna golubica, utjelovljuje ljubav i slobodu i postao je legendarni parfem ovog branda. Njegova popularnost pomogla je u jačanju međunarodnog uspjeha modne kuće, a i danas je beskrajan izvor inspiracije za ostale Nina Ricci parfeme i modne kreacije.
Nina RicciNina Fleur toaletna voda za žene





