Marc Jacobs Decadence parfemska voda za žene

- Opis parfema
- O brendu
- Ocjena 1
Opis parfema Marc Jacobs DecadenceSastav
Senzualna, nezaboravna i potpuno dekadentna – takva je parfemska voda Marc Jacobs Decadence. Predajte se svojim najskrivenijim željama i živite život prema svojim pravilima!
- elegantni drveni miris s daškom Orijenta
- za sofisticiranu ženu koja ima profinjen ukus
- pogodan prije svega za večer i posebne prigode
Sastav mirisa
U gornji tonovima se provokativno isprepliću esencije slatke talijanske šljive, opojne perunike i rijetkog šafrana. Nakon kratkog vremena se pojavljuje srce mirisa u kojem korijen perunike dopunjava elegantna bugarska ruža i omamljujući arapski jasmin. Cijelu mirisnu kompoziciju prožimaju akordi vetivera, ambre i papirusa koji se kriju u samoj bazi.
Priča o mirisu
Miris Decadence priča priču o neskrivenoj strasti i čežnji živjeti život bez sputavajućih pravila. Za razliku od kolekcije Daisy, koja simbolizira slatku i nevinu djevojku, Decadence je uistinu prvi ženstveni, seksi i profinjeni miris branda Marc Jacobs. Parfemska voda je predstavljena 2015.
Sastav
- GlavaTzv visoke note – se šire odmah nakon nanošenja. Stvaraju prvi dojam i u pravilu su vrlo intenzivne, iščezavaju brzo.
- šafran, perunika, šljiva
- SrceTzv. srednje note – "Srce" nastaje nekoliko minuta, nakon što iščezne "glava". Uobičajeno traje 2-3 sata.
- korijen perunike, arapski jasmin, bugarska ruža
- BazaTzv. niske note – posljednja i najdulja faza parfema. Otprilike traje 4 sata, ali može trajati i cijeli dan.
- papirus, vetiver, jantar
- Vrsta mirisa
- orijentalni, drveni
O brendu Marc Jacobs
Američki kreator Marc Jacobs već više od četvrt stoljeća pomiče granice svjetske mode. Njegov rad je jedinstven, nepredvidljiv i inspirativan. Tajna njegovog uspjeha temelji se na neustrašivosti, želji ići protiv struje i otkrivati ljepotu neočekivanog.
Marc Jacobs rodio se 60-ih godina u New Yorku, završio je Parson’s School of Design. Prvu kolekciju koja je nosila njegovo ime, kreirao je već 1986. godine, a godinu dana kasnije postao je najmlađi nagrađeni kreator na svijetu. Devedesete su za Marca Jacobsa bile isto tako uspješne. Osnovao je svoj brand te potom bio imenovan za kreativnog direktora modne kuće Louis Vuitton. U njoj je kreirao prvu u povijesti tvrtke kolekciju ready to wear. Od 2013. godine u potpunosti se posvetio samo svojim kreacijama.
Svoj jedinstveni stil postupno je prenio i u svijet ljepote. I ovdje je uvjeren da parfem, poput mode, može i treba izražavati našu individualnost i osobnost. Svaki parfem Marc Jacobs je poseban, protkan nečim neočekivanim i uvijek luksuzan. Mirisi koji su već danas postali kultni su Marc Jacobs Daisy u procvjetalom dizajnerskom flakonu ili noviji podvig Marc Jacobs Decadence.