Givenchy Gentlemen Onlytoaletna voda za muškarce

1×
Givenchy Gentlemen Only toaletna voda za muškarce
Givenchy Gentlemen Only toaletna voda za muškarce
835,00kn

Uštedite 17%
150 ml
690,10kn

Kod: GIV3026 | Dostupno
1

Dodano u košaricu

Givenchy Gentlemen Only toaletna voda za muškarce 150 ml
| 1 kom | 690,10kn
Poklon za vas
U košaricu upišite kod 15hr i ostvarite 15 % popusta na sve parfeme! Popust se ne odnosi na proizvode na akciji ni na totalnom sniženju.
DPD dostava na kopnu
četvrtak 14. 11. 2019.
DPD dostava na otoke
ponedjeljak 18. 11. 2019.
  • Opis parfema
  • O brendu
  • Ocjena

Opis parfema Givenchy Gentlemen Only
Sastav

Toaletna voda Givenchy Gentlemen Only Gentlemen Only savršen je i moderan miris zahvaljujući kojem ćete dobiti nezamjenjivu karizmu i lako doći do svojih ciljeva.

  • miris drveća
  • za modernog, samouvjerenog muškarca
  • za svaki dan, ali i u posebnim prigodama

Sastav

Glava
list breze, mandarina, muškatni oraščić, ružičasti papar
Srce
cedar , pačuli, vetiver
Baza
mošus, tamjan
Vrsta mirisa
drveni

O brendu Givenchy

Brand Givenchy u sebi spaja francusku eleganciju i američku atraktivnost. Osnovan je 1952. a nosi ime svoga osnivača Huberta de Givenchyja. Ovaj francuski aristokrat je svoju karijeru započeo kao stažist u Dioru i Piguetu s predodžbom sna o vlastitom modnom brandu.

Givenchy je svoj san ubrzo ostvario i mogao se pohvaliti dizajnima za obitelj Guiness i Kennedy te Audrey Hepburn. Slavna glumica i najpoznatiji kupac je istovremeno postala inspiracija za prvi parfem Givenchy. Brand, danas iza sebe ima 60 uspješnih godina kako u svijetu mode tako i na području parfema i kozmetike.

Givenchy parfemi za žene u sebi koketiraju s elegancijom i besramnosti kao što je na primjer Givenchy Very Irrésistible. Mirisi za muškarce utjelovljuju duh suvremenog džentlmena koje najbolje oslikava Istoimena Givenchy voda poslije brijanja. Make-up i proizvodi za njegu lica su danas već postali kultni.

Ocjena Givenchy Gentlemen Only

5.0
1
Prikazati ocjenu prema osobinama
izgled bočice
postojanost mirisa
intenzitet
ukupni dojam