Dolce & Gabbana Velvet Mimosa Bloom, parfemska voda za žene 150 ml | notino.hr

Dolce & Gabbana Velvet Mimosa Bloom

parfemska voda za žene 150 ml

Dolce & Gabbana Velvet Mimosa Bloom parfemska voda za žene 150 ml
Dolce & Gabbana Velvet Mimosa Bloom parfemska voda za žene 150 ml
Dolce & Gabbana Velvet Mimosa Bloom parfemska voda za žene 150 ml
Dolce & Gabbana Velvet Mimosa Bloom parfemska voda za žene 150 ml
Dolce & Gabbana Velvet Mimosa Bloom parfemska voda za žene 150 ml
Dolce & Gabbana Velvet Mimosa Bloom parfemska voda za žene 150 ml
Dolce & Gabbana Velvet Mimosa Bloom parfemska voda za žene 150 ml
Dolce & Gabbana Velvet Mimosa Bloom parfemska voda za žene 150 ml
Dolce & Gabbana Velvet Mimosa Bloom parfemska voda za žene 150 ml
Dolce & Gabbana Velvet Mimosa Bloom parfemska voda za žene 150 ml
Dolce & Gabbana Velvet Mimosa Bloom parfemska voda za žene 150 ml
Dolce & Gabbana Velvet Mimosa Bloom parfemska voda za žene 150 ml
Dolce & Gabbana Velvet Mimosa Bloom parfemska voda za žene 150 ml
Dolce & Gabbana Velvet Mimosa Bloom parfemska voda za žene 150 ml
150 ml
987,00kn

Kod: DOG3264 | Preostaje posljednjih 1 kom
kom
DPD dostava na kopnu
nedjelja, 19. 08. 2018.

Sastav

Sadržaj
aroma naranča-mandarina, bergamot, list ljubice, mimoza, narcis, neroli
Vrsta mirisa
cvjetni

O brandu Dolce & Gabbana

Dolce&Gabbana – u svijetu mode postoji nekoliko brandova za koje su čuli i oni koje moda previše i ne zanima. Tu se ubrajaju i Dolce&Gabbana, poznati talijanski brand koji osim odjeće, torbi ili cipela nije zaobišao ni jedan od najbitnijih dodataka, odnosno mirise. Parfemi Dolce&Gabbana se ne boje biti lagano ekstravagantni i u centru pozornosti. U njima je skriven talijanski temperament – otvoreni, strasni, samouvjereni i također pomalo tajanstveni.

Talentirani dizajneri Domenico Dolce i Stefano Gabbana stvorili su poslovni brand od svojih prezimena i na tržište donijeli jednu od najspecifičnijih modnih linija s jedinstvenim stilom i neodoljivom elegancijom. Dolce&Gabbana predstavljaju autentičan i nekonvencionalan luksuz. Jaki identitet dobijao je na snazi i ukusu cijelog desetljeća već od samoga osnivanja 1985. godine. Nesvakidašnja kreativnost osnivača se prenijela u izraz i cijelu strategiju branda, a pomogla je u izgradnji današnje čvrste pozicije.

Menu