Dolce & Gabbana The One for Men

parfemska voda za muškarce 150 ml

6×
Dolce & Gabbana The One for Men parfemska voda za muškarce 150 ml
Dolce & Gabbana The One for Men parfemska voda za muškarce 150 ml
Akcija
899,00kn

Uštedite 39%
150 ml
549,00kn

Kod: DOG2883 | Više od 20 kom na zalihi
kom
Poklon za vas
Poklon za vas
Poklon za vas
Poklon za vas
Uz kupnju bilo čega iznad 300 kn u košarici možete izabrati jedan od odličnih ljetnih poklona!
DPD dostava na kopnu
utorak 23. 07. 2019.
Dolce & Gabbana The One for Men
150 ml | 549,00kn

Opis parfema Dolce & Gabbana The One for Men

Parfemska voda Dolce & Gabbana The One For Men omotat će vas u svoj elegantni veo te će tako postati neizostavni dio vaše osobnosti.

  • korjenasti drvenasti miris
  • za modernog kavalira
  • za večer i posebne prigode

Sastav

Glava
bosiljak, grejp, korijander
Srce
cvijet naranče, đumbir, kardamom
Baza
cedar , duhan, jantar
Vrsta mirisa
orijentalni, začinski

O brendu Dolce & Gabbana

Dolce & Gabbana – u svijetu mode postoji nekoliko brandova za koje su čuli i oni koje moda previše i ne zanima. Tu se ubrajaju i Dolce & Gabbana, poznati talijanski brand koji osim odjeće, torbi ili cipela nije zaobišao ni jedan od najbitnijih dodataka, odnosno mirise. Parfemi Dolce & Gabbana se ne boje biti lagano ekstravagantni i u centru pozornosti. U njima je skriven talijanski temperament – otvoreni, strasni, samouvjereni i također pomalo tajanstveni.

Talentirani dizajneri Domenico Dolce i Stefano Gabbana stvorili su poslovni brand od svojih prezimena i na tržište donijeli jednu od najspecifičnijih modnih linija s jedinstvenim stilom i neodoljivom elegancijom. Dolce & Gabbana predstavljaju autentičan i nekonvencionalan luksuz. Jaki identitet dobijao je na snazi i ukusu cijelog desetljeća već od samoga osnivanja 1985. godine. Nesvakidašnja kreativnost osnivača se prenijela u izraz i cijelu strategiju branda, a pomogla je u izgradnji današnje čvrste pozicije.

Ocjena Dolce & Gabbana The One for Men

Dodati novu recenziju

4.0
6 ocjena
4
1
1
izgled bočice
postojanost mirisa
intenzitet
ukupni dojam