Priča o američkoj marki Dermalogica započela je u prvoj polovici osamdesetih godina prošlog stoljeća, kada je iskusna kožna terapeutkinja Jane Wurwand otvorila poslijediplomsku školu i istraživački centar The International Dermal Institute. Godine 1986. Jane je osnovala tvrtku Dermalogica, čiji je cilj tržištu ponuditi kvalitetne kozmetičke proizvode bez sintetičkih boja i mirisa, mineralnih ulja, denaturiranog alkohola i drugih potencijalno štetnih tvari. Dermalogica se ponosi time što koristi samo najkvalitetnije sastojke u izradi svojih proizvoda.
Svi proizvodi marke Dermalogica pomažu održavati kožu u optimalnom stanju i istovremeno poboljšavaju njezin izgled. Kozmetika Dermalogica je učinkovita, sigurna i, što je također važno, ekološki prihvatljiva. Ponuda marke Dermalogica zasigurno će privući sve one koji ne traže luksuz, već funkcionalnost i suočavaju se s dermatološkim problemima.