Creed Green Irish Tweedparfemska voda za muškarce

3×
Creed Green Irish Tweed parfemska voda za muškarce
Creed Green Irish Tweed parfemska voda za muškarce
1.799,00kn

Uštedite 18%
100 ml
1.470,20kn

Kod: CRE3887 | Dostupno
1

Dodano u košaricu

Creed Green Irish Tweed parfemska voda za muškarce
| 1 kom | 1.470,20kn
Poklon za vas
Ako kupite proizvode u vrijednosti iznad 350 kn u košarici možete izabrati jedan od 12 odličnih proizvoda.
Poklon za vas
Poklon za vas
Poklon za vas
DPD dostava na kopnu
utorak 24. 09. 2019.
DPD dostava na otoke
četvrtak 26. 09. 2019.

Opis parfema Creed Green Irish Tweed

Parfemska voda Creed Green Irish Tweed omotat će vas u svoj elegantni veo te će tako postati neizostavni dio vaše osobnosti.

  • cvjetno-drvenasti miris
  • za elegantnog muškarca
  • za svaki dan, ali i u posebnim prigodama

Sastav

Glava
limunska verbena, perunika
Srce
bosiljak, list ljubice, ljubičica, vetiver
Baza
cedar , jantar, sandalovina
Vrsta mirisa
cvjetni, drveni

O brendu Creed

Parfemi Creed već više od 250 godina kreiraju neouobičajene mirise za kraljevsku obitelj i druge zahtjevnije klijente s istančanim ukusom. Od 1760. godine kada ga je u Londonu osnovao James Henry Creed brand se već sedam generacija predaje s koljena na koljeno. Osim svoje duge i poznate povijesti, brand je unikatan i zato što koristi staru tehniku obrade dragocjenih materijala odabranih za izradu svojih parfema.

Mirise od Creed pravljene na mjeru, koristile su takve povijesne ličnosti poput kraljice Viktorije, cara Franje Jozefa i njegove supruge “Sissi”, sir Winstona Churchilla ili predsjednika John F. Kennedyja. I danas je Creed brand kraljevskih obitelji.

Brand danas ima sjedište blizu Pariza, svoje djelovanje je proširio između ostalog i u SAD, gdje je 2010. godine otvorena trgovina na Manhattanu i to u čast obilježavanja 250. godina od osnivanja. Brand Creed je sinonim za umjetnost u pravljenju parfema, najveći luksuz, svevremenost i moderan pristup povijesnom nasljeđu.

Ocjena Creed Green Irish Tweed

5.0
3
izgled bočice
postojanost mirisa
intenzitet
ukupni dojam