Clinique Happy for Mentoaletna voda za muškarce

3×
Clinique Happy for Men toaletna voda za muškarce
Clinique Happy for Men toaletna voda za muškarce
479,00kn

Uštedite 39%
100 ml
294,50kn

Kod: CNE0025 | Dostupno
1

Dodano u košaricu

Clinique Happy for Men toaletna voda za muškarce 100 ml
| 1 kom | 294,50kn
Poklon za vas
U košaricu upišite kod 15hr i ostvarite 15 % popusta na sve parfeme! Popust se ne odnosi na proizvode na akciji ni na totalnom sniženju.
DPD dostava na kopnu
utorak 19. 11. 2019.
DPD dostava na otoke
četvrtak 21. 11. 2019.
  • Opis parfema
  • O brendu
  • Ocjena

Opis parfema Clinique Happy for Men
Sastav

Toaletna voda Clinique Happy for Men bujica je ogromne svježine koja će vam pružiti energiju na duge sate.

  • miris citrusa
  • za aktivnog muškarca
  • za dan, posebice za toplije vrijeme

Sastav

Glava
zeleni tonovi, morske note, limeta, mandarina, limun
Srce
frezija, ruža, đurđica, jasmin
Baza
mošus, drvo gvajaka, čempres, cedar
Vrsta mirisa
aromatična, limuna

O brendu Clinique

Brand Clinique osnovala je Estée Lauder 1968. Poticaj za takav njen pothvat bio je intervju s dermatologom objavljen u modnom časopisu Vogue. Postavljeno pitanje joj je dalo inspiraciju za izradu vrhunske hipoalergene kozmetike za sve tipove kože.

Clinique kozmetika nudi niz proizvoda za savršeni make-up, muške i ženske mirise te potpunu njegu lica i tijela za muškarce i žene. Svi Clinique proizvodi za njegu su 100 % bez parfema i podvrgnuti su strogim testovima na alergije, a pogodni su i za najosjetljiviju kožu.

Snaga proizvoda proizlazi iz sveobuhvatnih kozmetičkih linija na čijim procesima izrade izravno rade dermatolozi. Jedinstven je njihov koncept njege Clinique u 3 koraka kako uljepšati kožu lica. I stoga, Clinique predstavlja idealan način za najprikladniju i najjednostavniju svakodnevnu njegu. Isprobajte učinke ovog kozmetičkog branda koji će se u potpunosti prilagoditi potrebama vaše kože.

Ocjena Clinique Happy for Men

4.0
2
1
Prikazati ocjenu prema osobinama
izgled bočice
postojanost mirisa
intenzitet
ukupni dojam