Posebni niche parfemi švedskog brenda Byredo u svojim mirisnim kompozicijama izražavaju uspomene i emocije. Za razliku od skandinavske minimalističke estetike, ovaj moderni europski luksuzni brend vrlo jasno odražava etničke utjecaje indijskih korijena osnivača Bena Gorhama, koji je u svijet parfema unio i svoju snažnu povezanost s umjetnošću i kreativnošću te svoj životni stil.
Brend Byredo osnovao je 2006. u Stockholmu školovani umjetnik Ben Gorham. No nakon što se slučajno upoznao s parfumerom Pierreom Wulffeom shvatio je da bi puno radije kreirao parfeme nego slike. Zanimao ga je prije svega spoj parfema i uspomena, stoga je odlučio da želi da njegove uspomene i doživljaji iz djetinjstva ponovno ožive u modernim mirisnim kompozicijama. Nadahnuće su mu bili i njegovi indijski preci s majčine strane. Veliku ulogu u njegovom životu imalo je, primjerice, putovanje u rodni grad u Indiji, gdje se zaljubio u miris začina i tamjana.
Otkrijte i vi parfeme Byredo – moderne, minimalističke i ujedno izražajne. Parfemi u kojima je Ben Gorham spojio orijentalne mirise nadahnute svojim indijskim korijenima sa sjevernjačkim minimalizmom koji se očituje u čistim, jednostavnim kompozicijama. Parfemska voda Byredo Gypsy Water, koja je postala najprodavaniji parfem brenda, podsjetit će vas na šaroliki nomadski stil života na putovanjima kroz prirodu. Neki od ostalih popularnih parfema su parfemske vode Byredo Mojave Ghost i Byredo Blanche.
cijeli tekst