


Glava Tzv visoke note – se šire odmah nakon nanošenja. Stvaraju prvi dojam i u pravilu su vrlo intenzivne, iščezavaju brzo. | agrumi |
Srce Tzv. srednje note – "Srce" nastaje nekoliko minuta, nakon što iščezne "glava". Uobičajeno traje 2-3 sata. | cvijet naranče |
Baza Tzv. niske note – posljednja i najdulja faza parfema. Otprilike traje 4 sata, ali može trajati i cijeli dan. | vanilija |
Vrsta mirisa | gurmanski |
Ženska parfemska voda Dolce&Gabbana Devotion u sebi nosi opasnost od razvoja ovisnosti koje se nećete htjeti odreći. Osvojit će vas već prvog dana, a svakog sljedećeg će vas iznova uvjeriti da definitivno zaslužuje svoje mjesto na vašem toaletnom stoliću.
- gurmanski miris
- slatki miris
- citrusni miris
- za temperamentne žene pune energije
- istaknut će senzualnost svake žene
- za modernu ženu 21. stoljeća
- luksuzni parfem za zahtjevne
- dizajnerski flakon
- ideja za poklon koji će sigurno oduševiti
Potpuni popis sastojaka
ALCOHOL DENAT., PARFUM (FRAGRANCE) , AQUA (WATER) , DIPROPYLENE GLYCOL, LIMONENE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, LINALOOL, CITRAL, GERANIOL, CITRONELLOL, BENZYL ALCOHOL, ALCOHOL, TRIS(TETRAMETHYLHYDROXYPIPERIDINOL) CITRATE, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, BENZYL BENZOATE, CI 19140 (YELLOW 5) , CI 14700 (RED 4) , CI 60730 (EXT. VIOLET 2) , CI 17200 (RED 33) , CI 42090 (BLUE 1)
Proizvođač je odgovoran za sastojke proizvoda. Preporučujemo provjeru popisa sastojaka proizvoda izravno na njegovoj ambalaži zbog potencijalnih promjena.
Dolce & Gabbana – u svijetu mode postoji nekoliko brandova za koje su čuli i oni koje moda previše i ne zanima. Tu se ubrajaju i Dolce & Gabbana, poznati talijanski brand koji osim odjeće, torbi ili cipela nije zaobišao ni jedan od najbitnijih dodataka, odnosno mirise. Parfemi Dolce & Gabbana se ne boje biti lagano ekstravagantni i u centru pozornosti. U njima je skriven talijanski temperament – otvoreni, strasni, samouvjereni i također pomalo tajanstveni.
Talentirani dizajneri Domenico Dolce i Stefano Gabbana stvorili su poslovni brand od svojih prezimena i na tržište donijeli jednu od najspecifičnijih modnih linija s jedinstvenim stilom i neodoljivom elegancijom. Dolce & Gabbana predstavljaju autentičan i nekonvencionalan luksuz. Jaki identitet dobijao je na snazi i ukusu cijelog desetljeća već od samoga osnivanja 1985. godine. Nesvakidašnja kreativnost osnivača se prenijela u izraz i cijelu strategiju branda, a pomogla je u izgradnji današnje čvrste pozicije.