


Tzv visoke note – se šire odmah nakon nanošenja. Stvaraju prvi dojam i u pravilu su vrlo intenzivne, iščezavaju brzo. | bergamot, limun, ljubičica, kumin, limeta, dinja, zeleni tonovi |
Tzv. srednje note – "Srce" nastaje nekoliko minuta, nakon što iščezne "glava". Uobičajeno traje 2-3 sata. | bor, ciklama, jasmin, muškatni oraščić, papar, zeleni tonovi |
Tzv. niske note – posljednja i najdulja faza parfema. Otprilike traje 4 sata, ali može trajati i cijeli dan. | cedar , jantar, mahovina, mošus, sandalovina |
Vrsta mirisa | chypre |
Istim tempom sve do kraja teškog dana! Muška parfemska voda Creed Erolfa živopisna je kombinacija mirisnih sastojaka uz koju ćete uvijek biti aktivni i u pravom ritmu.
- citrusni miris
- začinski miris
- svjež parfem, idealan za tople dane
Potpuni popis sastojaka
ALCOOL (ALCOHOL) /PARFUM (FRAGRANCE) / AQUA (WATER)/ LIMONENE / CITRAL / BENZYL BENZOATE / GERANIOL / LINALOOL /HYDROXYISOHEXYL-3-CYCLOHEXENE /ALPHA-ISOMETHYL-IONONE / EUGENOL
Proizvođač je odgovoran za sastojke proizvoda. Preporučujemo provjeru popisa sastojaka proizvoda izravno na njegovoj ambalaži zbog potencijalnih promjena.
Parfemi Creed već više od 250 godina kreiraju neouobičajene mirise za kraljevsku obitelj i druge zahtjevnije klijente s istančanim ukusom. Od 1760. godine kada ga je u Londonu osnovao James Henry Creed brand se već sedam generacija predaje s koljena na koljeno. Osim svoje duge i poznate povijesti, brand je unikatan i zato što koristi staru tehniku obrade dragocjenih materijala odabranih za izradu svojih parfema.
Mirise od Creed pravljene na mjeru, koristile su takve povijesne ličnosti poput kraljice Viktorije, cara Franje Jozefa i njegove supruge “Sissi”, sir Winstona Churchilla ili predsjednika John F. Kennedyja. I danas je Creed brand kraljevskih obitelji.
Brand danas ima sjedište blizu Pariza, svoje djelovanje je proširio između ostalog i u SAD, gdje je 2010. godine otvorena trgovina na Manhattanu i to u čast obilježavanja 250. godina od osnivanja. Brand Creed je sinonim za umjetnost u pravljenju parfema, najveći luksuz, svevremenost i moderan pristup povijesnom nasljeđu.