Lacoste Eau de Lacoste Pour Femmeparfemska voda za žene

1×
Lacoste Eau de Lacoste Pour Femme parfemska voda za žene
Lacoste Eau de Lacoste Pour Femme parfemska voda za žene
649,00kn

Uštedite 54%
90 ml
301,10kn

Kod: LAC0294 | Dostupno
1

Dodano u košaricu

Lacoste Eau de Lacoste Pour Femme parfemska voda za žene
| 1 kom | 301,10kn
DPD dostava na kopnu
utorak 22. 10. 2019.
DPD dostava na otoke
četvrtak 24. 10. 2019.
  • Opis parfema
  • O brendu
  • Ocjena

Opis parfema Lacoste Eau de Lacoste Pour Femme
Sastav

Parfemska voda Lacoste Eau de Lacoste Pour Femme isključivo je ženski miris zahvaljujući kojem ćete u svakom društvu biti u prvom planu.

  • cvjetno-voćni miris
  • za senzualnu ženu
  • za svaki dan

Sastav

Glava
ananas, bergamot, mandarina
Srce
arapski jasmin, cvijet drva naranče, list ananasa
Baza
peru balzam, sandalovina, vanilija, vetiver
Vrsta mirisa
cvjetni, voćni

O brendu Lacoste

Lacoste je simbol neformalne elegancije i to kako u području mode, tako i svijetu parfema. Brand je 1933. godine osnovao poznati tenisač René Lacoste koji se na samom početku fokusirao isključivo na proizvodnju sportske odjeće. Francuski šampion se tijekom igre želio osjećati komforno, ali istovremeno poput gospodina. Ležernost, jednostavnost i prirodna elegancija tako se i danas ogleda u modi i mirisima branda Lacoste.

René Lacoste brandu je dao ne samo svoje ime, već i poznati simbol – zelenog krokodila. Inspiracija je došla od nadimka „Aligator”, koji je tenisač dobio od američkih novinara nakon što mu je njegov kapetan na Davisovom kupu obećao kupiti za osvojeni meč kufer od krokodilske kože.

Prvi parfem Lacoste predstavljen je 1984. godine, nakon čega je uslijedila sljedeća kolekcija mirisa za muškarce i žene. Inspiraciju je većina pronašla u raznim sportovima. Parfemi za muškarce i žene Lacoste simbol su ležerne elegancije već dugi niz godina i ubrajaju se u najpoznatije modne brandove današnjice.

Ocjena Lacoste Eau de Lacoste Pour Femme

5.0
1
Prikazati ocjenu prema osobinama
izgled bočice
postojanost mirisa
intenzitet
ukupni dojam