Dolce & GabbanaLight Blue poklon set II. za žene

Dolce & Gabbana Light Blue poklon set II. za žene
Dolce & Gabbana Light Blue poklon set II. za žene
Besplatna dostava
Preporučena maloprodajna cijena
391,20kn

Uštedite 6%
366,19kn

Više od 5 kom na zalihi | Kod: DOG08674

toaletna voda 25 ml + toaletna voda 10 ml

1
DPD - Dostava na kućnu adresu
utorak 25. 01. 2022.
Osobno preuzimanje
utorak 25. 01. 2022.

Tražite idealan poklon za svoju bolju polovicu, sestru ili mamu? Parfemski set za žene Dolce & Gabbana Light Blue vašim će bližnjima zasigurno izmamiti osmijeh na lice.

Svojstva:

  • mini parfem idealan je za torbicu
  • parfem pogodan za svakodnevno nošenje
  • parfemski poklon setovi umnažaju radost
  • sadrži minijature parfema
  • odlična ideja za poklon

Set sadrži:

  • toaletna voda 25 ml
  • toaletna voda 10 ml

Sastav

Tzv visoke note – se šire odmah nakon nanošenja. Stvaraju prvi dojam i u pravilu su vrlo intenzivne, iščezavaju brzo.
Glava
plavi zvončić, cedar , zelena jabuka
Tzv. srednje note – "Srce" nastaje nekoliko minuta, nakon što iščezne "glava". Uobičajeno traje 2-3 sata.
Srce
jasmin, ruža, bambus
Tzv. niske note – posljednja i najdulja faza parfema. Otprilike traje 4 sata, ali može trajati i cijeli dan.
Baza
jantar, mošus, drvo limuna
Vrsta mirisa
voćni, cvjetni
Tip seta
Poklon set

Dolce & Gabbana – u svijetu mode postoji nekoliko brandova za koje su čuli i oni koje moda previše i ne zanima. Tu se ubrajaju i Dolce & Gabbana, poznati talijanski brand koji osim odjeće, torbi ili cipela nije zaobišao ni jedan od najbitnijih dodataka, odnosno mirise. Parfemi Dolce & Gabbana se ne boje biti lagano ekstravagantni i u centru pozornosti. U njima je skriven talijanski temperament – otvoreni, strasni, samouvjereni i također pomalo tajanstveni.

Talentirani dizajneri Domenico Dolce i Stefano Gabbana stvorili su poslovni brand od svojih prezimena i na tržište donijeli jednu od najspecifičnijih modnih linija s jedinstvenim stilom i neodoljivom elegancijom. Dolce & Gabbana predstavljaju autentičan i nekonvencionalan luksuz. Jaki identitet dobijao je na snazi i ukusu cijelog desetljeća već od samoga osnivanja 1985. godine. Nesvakidašnja kreativnost osnivača se prenijela u izraz i cijelu strategiju branda, a pomogla je u izgradnji današnje čvrste pozicije.