


Glava Tzv visoke note – se šire odmah nakon nanošenja. Stvaraju prvi dojam i u pravilu su vrlo intenzivne, iščezavaju brzo. | crna ljubičica, šafran |
Srce Tzv. srednje note – "Srce" nastaje nekoliko minuta, nakon što iščezne "glava". Uobičajeno traje 2-3 sata. | med |
Baza Tzv. niske note – posljednja i najdulja faza parfema. Otprilike traje 4 sata, ali može trajati i cijeli dan. | cedar , pačuli, tonka grah |
Vrsta mirisa | orijentalni |
Dominantni maskulini parfem koji izaziva dušu svakog rockera i slavi bezvremenski talijanski ukus i stil. Ovako se može popisati Roberto Cavalli Uomo muška toaletna voda koja kombinira posebne sastojke. Crna ljubičica pomiješana je sa šafranom i medom u savršeno skladnoj cjelini.
- orijentalni parfem
- za sofisticirane muškarce željne svjetovnog parfema
- najbolje se ističe tijekom večernjeg nošenja
Sastav mirisa
Početne note uključuju netradicionalne crne ljubičice i rijedak šafran, koji, nakon što izblijedi, izmjenjuje upečatljivi akord slatkog meda. Sve je usavršeno triom zemljanih parfema, predvođenih slatko toplim tonka-grahom, egzotičnim cedrom i začinskim pačulijem.
Priča o mirisu
2016., parfumer Christophe Raynaud postao je nos Roberto Cavalli Uomo parfema. Parfem je predstavljen 2016. u elegantnom četvrtastom flakonu i od tada je osvojio naklonost muškaraca diljem svijeta.
Potpuni popis sastojaka
ALCOHOL DENAT., WATER, FRAGRANCE, LIMONENE, COUMARIN, HYDROXYCITRONELLAL, LINALOOL, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, CITRONELLOL, EVERNIA PRUNASTRI (OAKMOSS) EXTRACT, CINNAMAL, CITRAL, BHT, EUGENOL, GERANIOL, ISOEUGENOL, ACRYLATES/OCTYLACRYLAMIDE COPOLYMER, HYDROLYZED JOJOBA ESTERS
Proizvođač je odgovoran za sastojke proizvoda. Preporučujemo provjeru popisa sastojaka proizvoda izravno na njegovoj ambalaži zbog potencijalnih promjena.
- Čuvati izvan dohvata djece.
- Izbjegavati dodir s očima.
Svaki parfem Roberto Cavalli krije u sebi komadić neobičnog i osobitog šarma samog tvorca. 70-ih godina prošlog stoljeća, ovaj talijanski modni kreator privukao je pozornost svijeta mode pronalaskom specijalne tehnike printa na tekstilu, koja mu je omogućila eksperimentiranje s materijalima i dizajnom, kao i otvaranje vlastitog butika u Saint Tropezu. Seksi modna kolekcija sa životinjskim i egzotičnim motivima, i tipične traperice, ubrzo su postale legendarne, a jedan od promotora ovog branda bila je i Brigitte Bardot.
Prva parfemska voda Roberto Cavalli lansirana je 2002. godine i odiše provokativnim stilom ovog modnog kreatora. Žene iz cijelog svijeta očarane su toaletnom vodom Just Cavalli i njenim cvjetnim mirisom s drvenastom bazom. Talijanski luksuz i ekstravaganciju možete pronaći u svakom od 40 različitih parfema za žene i muškarce, kao i u mirisnim dodacima u koje treba uvrstiti i klasike poput vode poslije brijanja Roberto Cavalli.