
- Opis parfema
- O brendu
- Ocjena
Opis parfema Nina Ricci NinaSastav
Pasti u delikatno iskušenje, kakvo u sebi skriva ženska toaletna voda Nina Ricci Nina, uopće nije grijeh. Dapače! Njezina kompozicija, puna zavodljive nježnosti, nagradit će vas mirisom u koji ćete se odmah zaljubiti i vi i svi oko vas.
- gurmanski miris s cvjetnim i voćnim notama
- parfem će se posebno svidjeti mlađim djevojkama
- kultni flakon u obliku crvene jabuke
Sastav mirisa
Svježina limete i kalabrijskog limuna u uvodu privući će svu vašu pažnju, a zadržat će je opojna gardenija praćena karameliziranom jabukom. Slatka baršunasta cedrovina i bijeli mošus će još dugo ostati uz vas, obavijajući vas svojim senzualnim mirisom.
Priča o mirisu
Flakon parfema Nina Ricci Nina svojim će oblikom grešno primamljive jabuke postati centar vaše kolekcije parfema. Ovaj parfem u sebi nosi iskušenje neraskidivo povezano s crvenom jabukom, čije obline krase i 3 srebrna lista.
Ova toaletna voda je dio kolekcije parfema Les Belles de Nina, u kojoj joj društvo prave drugi očaravajući parfemi dizajnirani u obliku jabuke. Autor parfema Nina je francuski parfumer Olivier Cresp.
Sastav
- GlavaTzv visoke note – se šire odmah nakon nanošenja. Stvaraju prvi dojam i u pravilu su vrlo intenzivne, iščezavaju brzo.
- limeta, kalabrijski limun
- SrceTzv. srednje note – "Srce" nastaje nekoliko minuta, nakon što iščezne "glava". Uobičajeno traje 2-3 sata.
- jabuka u karamelu, gardenija
- BazaTzv. niske note – posljednja i najdulja faza parfema. Otprilike traje 4 sata, ali može trajati i cijeli dan.
- bijeli mošus, drvo cedra
- Vrsta mirisa
- voćni, cvjetni
O brendu Nina Ricci
Modna dizajnerica Nina Ricci unijela je elemente ženstvenosti, profinjenosti i jednostavnosti u svoje kreacije. Ova modna kuća visoke mode postoji od 1932. godine i krasi ulice Pariza, dok savršeni krojevi i kvalitetni materijali savršeno pristaju Parižankama. Zajedno sa svojim sinom, dizajnerica je proširila modne kolekcije mirisima Nina Ricci, bez kojih se ovaj francuski brand više ne može ni zamisliti.
Prvi parfem Nina Ricci Coeur Joie osmišljen je već 1946., a drugi po redu L’Air du Temps odolijeva iskušenjima vremena i mode od 1948. Esencija, sakrivena u slavnom flakonu, na čijem gornjem dijelu poput krune stoji kristalna golubica, utjelovljuje ljubav i slobodu i postao je legendarni parfem ovog branda. Njegova popularnost pomogla je u jačanju međunarodnog uspjeha modne kuće, a i danas je beskrajan izvor inspiracije za ostale Nina Ricci parfeme i modne kreacije.