
Uštedite 10%
- Opis parfema
- O brendu
- Ocjena
Opis parfema Nina Ricci Nina RougeSastav
Da biste doživjeli sasvim novu razinu gurmanskog užitka, dovoljno je podignuti pravi poklopac. Toaletna voda Nina Ricci Nina Rouge povest će vas u radionicu majstora slastičara gdje sve miriše na karamel. Prepustite se u ruke zavodljivom „zabranjenom voću”.
- cvjetni miris za svaku prigodu
- za senzualnu, samopouzdanu ženu
- predivan flakon koji ne možete ne primijetiti
Sastav mirisa
U uvodnim notama mirisa Nina Rouge javlja se drska malina u paru sa svježinom limunom. U tu sočnu igru potom stupaju zamamne note ljupke gardenije pomiješane s cvijetom đumbira. Bazu ove gurmanske toaletne vode čine mirisni akordi tople vanilije i slatkog, hrskavog karamela.
Priča o mirisu
Još više Nina, još više Ricci. Nina Rouge je još jedan u nizu očaravajućih mirisa koji dolazi u kultnom flakonu u obliku jabuke. Toaletna voda se ovaj put sakrila pod neproziran lak koji vjerno imitira sloj slatkog karamela na crvenoj jabuci, ali čini se da mu netko nije uspio odoljeti i slasno ga je zagrizao. To se moglo i očekivati, kad je kombinacija slatkog i kiselkastog tako neodoljiva!
Sastav
- GlavaTzv visoke note – se šire odmah nakon nanošenja. Stvaraju prvi dojam i u pravilu su vrlo intenzivne, iščezavaju brzo.
- citrona, malina
- SrceTzv. srednje note – "Srce" nastaje nekoliko minuta, nakon što iščezne "glava". Uobičajeno traje 2-3 sata.
- gardenija, ginger flower
- BazaTzv. niske note – posljednja i najdulja faza parfema. Otprilike traje 4 sata, ali može trajati i cijeli dan.
- karamel, vanilija
- Vrsta mirisa
- cvjetni
O brendu Nina Ricci
Modna dizajnerica Nina Ricci unijela je elemente ženstvenosti, profinjenosti i jednostavnosti u svoje kreacije. Ova modna kuća visoke mode postoji od 1932. godine i krasi ulice Pariza, dok savršeni krojevi i kvalitetni materijali savršeno pristaju Parižankama. Zajedno sa svojim sinom, dizajnerica je proširila modne kolekcije mirisima Nina Ricci, bez kojih se ovaj francuski brand više ne može ni zamisliti.
Prvi parfem Nina Ricci Coeur Joie osmišljen je već 1946., a drugi po redu L’Air du Temps odolijeva iskušenjima vremena i mode od 1948. Esencija, sakrivena u slavnom flakonu, na čijem gornjem dijelu poput krune stoji kristalna golubica, utjelovljuje ljubav i slobodu i postao je legendarni parfem ovog branda. Njegova popularnost pomogla je u jačanju međunarodnog uspjeha modne kuće, a i danas je beskrajan izvor inspiracije za ostale Nina Ricci parfeme i modne kreacije.