
- Opis
- O brendu
- Ocjena
Opis Karl Lagerfeld Places by Karl Paris, 21 Rue Saint-GuillaumeSastav
Kombinacija nježnosti i snage, koja se krije u svakoj ženi, dobila je svoj oblik u svijetu parfema. Parfemska voda Karl Lagerfeld Places by Karl Paris, 21 Rue Saint-Guillaume otkrit će ponešto o svakom aspektu vaše osobnosti, savršeno upotpunjujući jedinstvenost vaše karizme.
- cvjetni miris
- istaknut će senzualnost svake žene
- parfem pogodan za svaki dan
Sastav
- GlavaTzv visoke note – se šire odmah nakon nanošenja. Stvaraju prvi dojam i u pravilu su vrlo intenzivne, iščezavaju brzo.
- grejp, listovi ljubičice, mandarina
- SrceTzv. srednje note – "Srce" nastaje nekoliko minuta, nakon što iščezne "glava". Uobičajeno traje 2-3 sata.
- ruža, jasmin, gardenija
- BazaTzv. niske note – posljednja i najdulja faza parfema. Otprilike traje 4 sata, ali može trajati i cijeli dan.
- mošus, pačuli, sandalovina
- Vrsta mirisa
- cvjetni
O brendu Karl Lagerfeld
Karl Lagerfeld – jedan od najpoznatijih kreativnih dizajnera na svijetu. Karijeru je započeo s brandom Balmain 1955., a od tada je surađivao sa zvučnim imenima, kao što su Chloé, Fendi i Chanel, gdje je od 1983. radio kao kreativni direktor. Osnovao je i vlastiti brand odjeće Karl Lagerfeld, pod kojim je dizajnirao cjenovno pristupačnije komade odjeće za žene i muškarce.
Prvi parfem branda Karl Lagerfeld nastao je 1978. Riječ je o popularnoj toaletnoj vodi za muškarce Lagerfeld Classic, koja je kombinacija orijentalnih i drvenastih nota. Nakon nje uslijedio je zavodnički parfem za žene Sun Moon Stars, koji je bio vrlo popularan tijekom 90-ih. Parfemi Karl Lagerfeld mogu se kombinirati, a prema riječima njihova autora oni su „muzika za nos”.