Dolce & GabbanaLight Blue Forever parfemska voda za žene

Dolce & Gabbana Light Blue Forever parfemska voda za žene
Dolce & Gabbana Light Blue Forever parfemska voda za žene
100 ml
825,00kn

Dostupno | Kod: DOG08686
1
DPD - Dostava na kućnu adresu
petak 21. 01. 2022.
Osobno preuzimanje
petak 21. 01. 2022.

Lagana, svježa i jednostavno nezamjenjiva. Ženska parfemska voda Dolce & Gabbana Light Blue Forever osvojit će vas svojom nježnom i profinjenom mirisnom kompozicijom, koja je kao stvorena za svaki dan.

  • cvjetni miris
  • voćni miris
  • elegantan bezvremenski parfem za ljubiteljice klasike
  • parfem pogodan za svaki dan
  • ideja za poklon koji će sigurno oduševiti

Sastav

Tzv visoke note – se šire odmah nakon nanošenja. Stvaraju prvi dojam i u pravilu su vrlo intenzivne, iščezavaju brzo.
Glava
limun, crvena naranča, zelena jabuka
Tzv. srednje note – "Srce" nastaje nekoliko minuta, nakon što iščezne "glava". Uobičajeno traje 2-3 sata.
Srce
bijelo cvijeće, cvijet naranče
Tzv. niske note – posljednja i najdulja faza parfema. Otprilike traje 4 sata, ali može trajati i cijeli dan.
Baza
kašmeran, cedar , bijeli mošus
Vrsta mirisa
citrusni, cvjetni, mošusni

Dolce & Gabbana – u svijetu mode postoji nekoliko brandova za koje su čuli i oni koje moda previše i ne zanima. Tu se ubrajaju i Dolce & Gabbana, poznati talijanski brand koji osim odjeće, torbi ili cipela nije zaobišao ni jedan od najbitnijih dodataka, odnosno mirise. Parfemi Dolce & Gabbana se ne boje biti lagano ekstravagantni i u centru pozornosti. U njima je skriven talijanski temperament – otvoreni, strasni, samouvjereni i također pomalo tajanstveni.

Talentirani dizajneri Domenico Dolce i Stefano Gabbana stvorili su poslovni brand od svojih prezimena i na tržište donijeli jednu od najspecifičnijih modnih linija s jedinstvenim stilom i neodoljivom elegancijom. Dolce & Gabbana predstavljaju autentičan i nekonvencionalan luksuz. Jaki identitet dobijao je na snazi i ukusu cijelog desetljeća već od samoga osnivanja 1985. godine. Nesvakidašnja kreativnost osnivača se prenijela u izraz i cijelu strategiju branda, a pomogla je u izgradnji današnje čvrste pozicije.