Dolce & Gabbana Dolce Floral Drops, toaletna voda za žene 150 ml | notino.hr

Dolce & Gabbana Dolce Floral Drops

toaletna voda za žene 75 ml

Dolce & Gabbana Dolce Floral Drops toaletna voda za žene 75 ml
Dolce & Gabbana Dolce Floral Drops toaletna voda za žene 75 ml
Dolce & Gabbana Dolce Floral Drops toaletna voda za žene 75 ml
Dolce & Gabbana Dolce Floral Drops toaletna voda za žene 75 ml
Dolce & Gabbana Dolce Floral Drops toaletna voda za žene 75 ml
Dolce & Gabbana Dolce Floral Drops toaletna voda za žene 75 ml
Dolce & Gabbana Dolce Floral Drops toaletna voda za žene 75 ml
Dolce & Gabbana Dolce Floral Drops toaletna voda za žene 75 ml
Dolce & Gabbana Dolce Floral Drops toaletna voda za žene 75 ml
Dolce & Gabbana Dolce Floral Drops toaletna voda za žene 75 ml
Dolce & Gabbana Dolce Floral Drops toaletna voda za žene 75 ml
Dolce & Gabbana Dolce Floral Drops toaletna voda za žene 75 ml
75 ml
527,90kn

Kod: DOG2089 | Više od 5 kom na zalihi
kom
DPD dostava na kopnu
nedjelja, 19. 08. 2018.

Sastav

Baza
drvo kašmira, mošus, sandalovina
Glava
breskva, cvijet papaje, jabuka, neroli
Srce
amarilis, lopoč, narcis
Vrsta mirisa
cvjetni

O brandu Dolce & Gabbana

Dolce&Gabbana – u svijetu mode postoji nekoliko brandova za koje su čuli i oni koje moda previše i ne zanima. Tu se ubrajaju i Dolce&Gabbana, poznati talijanski brand koji osim odjeće, torbi ili cipela nije zaobišao ni jedan od najbitnijih dodataka, odnosno mirise. Parfemi Dolce&Gabbana se ne boje biti lagano ekstravagantni i u centru pozornosti. U njima je skriven talijanski temperament – otvoreni, strasni, samouvjereni i također pomalo tajanstveni.

Talentirani dizajneri Domenico Dolce i Stefano Gabbana stvorili su poslovni brand od svojih prezimena i na tržište donijeli jednu od najspecifičnijih modnih linija s jedinstvenim stilom i neodoljivom elegancijom. Dolce&Gabbana predstavljaju autentičan i nekonvencionalan luksuz. Jaki identitet dobijao je na snazi i ukusu cijelog desetljeća već od samoga osnivanja 1985. godine. Nesvakidašnja kreativnost osnivača se prenijela u izraz i cijelu strategiju branda, a pomogla je u izgradnji današnje čvrste pozicije.

Menu