Kad se sretnu Dolce & Gabbana i „Igra prijestolja“

Dolce & Gabbana Igra prijestolja

Već desetljećima lica poznatih osoba povezana su s reklamnim kampanjama za brandirane parfeme. U slučaju nedavno pokrenute kampanje Dolce & Gabbana „The One“, riječ je o istinskom pogotku točno u sridu. U okviru ljetošnje jesenje kampanje, Kit Harington i Emilia Clarke, dvije najpoznatije zvijezde serije „Igra prijestolja“ iz produkcije televizijske kuće HBO, jednostavno su zasjali u seriji reklamnih spotova branda Dolce & Gabbana. Spotovi su veseli i puni života, što je već postala i tradicija ovog čuvenog modnog branda.

Zahvaljujući savršenom tempiranju, ova kampanja je posebna. Sva srca su jače zakucala kada je u finalu sedme sezone „Igre prijestolja“ (emitirane u kolovozu 2017. godine), tijekom strastvene i romantične scene, došlo do dugo očekivanog spajanja dvaju junaka, koje gledatelji znaju pod imenima Jon Snow i Daenerys Targaryen. Scena je pobudila radoznalost ljubitelja serije širom svijeta, nastao je veliki broj teorija i svi gledatelji željno iščekuju sljedeću sezonu, koja će na male ekrane doći tek krajem 2018. ili početkom 2019. godine. Zahvaljujući navedenoj reklamnoj kampanji, obožavatelji su dočekali svojih pet minuta, te su ubrzo nakon završetka sedme sezone svoje omiljene junake mogli vidjeti rame uz rame. Ne samo da se ove dvije zvijezde ubrajaju u najomiljenije glumce današnjice, već je i naziv mirisa „The One” veoma pogodan za ulogu koju oba junaka u kontekstu serije igraju.

Koristeći originalno književno djelo, spekulira se da li se upravo na jednog od junaka, koje igraju Kit Harington i Emilia Clarke, ne odnosi davno proročanstvo o „onome koji je bio obećan”. U seriji je rečeno da će doći princ ili princeza koji će spasiti svijet. Pošto je vremenom ovaj drevni jezik pao u zaborav, nije jasno tko je od njih dvoje zaista „onaj obećani”. Nova sezona bi trebala biti posljednja, te će tako obožavatelji konačno saznati tko je „taj obećani”. Ali, prije nego li do toga dođe, ovo dvoje poznatih glumaca viđat ćemo u reklamnoj kampanji za miris branda Dolce & Gabbana. A tko zna, možda i kasnije! Za sada nije jasno što će sve ova kampanja donijeti, ali u prva dva spota glumci su snimani odvojeno. Dok je Kit Harington lice kampanje za parfemsku vodu za muškarce „The One for Men“, Emilia Clarke reklamira toaletnu vodu za žene iz iste kolekcije. Oba spota snimljena su u suvremenom stilu Dolce & Gabbana. Ovaj brand se u okviru svojih kampanja, tijekom nekoliko posljednjih godina, trudio dočarati atmosferu Italije, obitelji i zajednice i to ne samo u slučaju mirisa, već i mode.

Spotovi s glumcima odigravaju se na ulicama Napulja, na kojima zajedno s mještanima pjevaju, plešu i jedu. Okruženi glazbom i toplinom sunca, uživaju u razigranoj atmosferi talijanskog kasnog popodneva. Sigurno je da cilj kampanje je stvaranje dojma da se i glumcu i glumici, iako je svako od njih za sebe, mještani pokušavaju dodvoriti. Iako je okolica drugačija, ideja je poput one u seriji: glumci ovdje igraju centralnu ulogu „odabranih”.

Dolce & Gabbana su dokazali da su zaista vješti u snimanju dobro pogođenih i uvijek aktualnih reklamnih spotova. 2001. godine kreatori su tržištu predstavili kolekciju jasnih i iskričavih mirisa pod nazivom Light Blue, promovirana je i inačica za muškarce u vidu kolonjske vode za muškarce i to 2008. godine. I dan danas jedan je od najomiljenijih i najprodavanijih mirisa. Uspjehu kolekcije, velikim dijelom, doprinijela je i seksi propagandna kampanja s preplanulim manekenkama obučenim u minijaturne bijele kupaće kostime na obali otoka Capri. Upravo mediteranskom duhu i popratnoj kampanji pripisuje se neobičan uspjeh ovog mirisa.

The one za muškarce

Po svemu sudeći, kolekcija „The One“ je na dobrom putu da doživi istu sudbinu. Kombinacija veoma omiljene kolekcije mirisa i popularnih glumačkih zvijezda veliki je potencijal. Suradnja je tek na početku, ali obožavatelji vode strastvene diskusije o tome kako će kampanja biti nastavljena i da li će se glumci pojaviti i u zajedničkoj reklami.

Miris za muškarce The One for Men

Uronite u svijet mirisa The One for Men i prepustite se kompleksnom aromatičnom profilu ove omiljene kolonjske vode. Osnova je naznaka grejpa, korijandera i bosiljka koja potom prelazi u začinski miris kardamoma i đumbira. Baza mirisa je aroma duhana i cedra.

The one za žene

Miris za žene The One

Miris „The One“ za žene predstavlja smjesu bogatih nota koje čini bergamot i mandarina, uz sočan liči i breskvu, nakon kojih se razvija miris bijelog ljiljana. Srce i baza su prožeti bogatim mirisom vanilije i jantara, te na kraju izbalansiranom notom mošusa.

Božić je blizu, a iz godine u godinu odabir odgovarajućeg poklona za vaše voljene sve je teži i teži. Što kažete na poklon za obožavatelja serije „Igra prijestolja” u vidu poklon seta The One? U ovom poklon setu za muškarce nalazi se kolonjska voda, balzam za brijanje i gel za tuširanje. Svojoj ljepšoj polovici, koja također voli „Igru prijestolja” sigurno ćete izmamiti osmijeh na lice ako joj darujete poklon set za žene u kojem je parfem „The One”, mlijeko za tijelo i gel za tuširanje.

Foto: Facebook Dolce & Gabbana