Hugo Boss predstavlja BOSS ALIVE

BOSS ALIVE: Jednostavna ženstvenost

hugo boss

Hugo Boss predstavlja BOSS ALIVE: ambiciozan i moderan miris koji osnažuje žene na njihovu putu do uspjeha. #FeelALIVE

U Hugo Bossu razumiju da je tajna uspjeha osjećati se živim, te da isto vrijedi i obratno. Nadahnuti time, razvili su novi drvenasto-voćni miris za nju u čijoj se srži nalazi strast i odlučnosti BOSS žene. S ciljem naglašavanja neovisne ženske moći, miris, dizajn, televizijske reklame i kampanju vodile su četiri iznimne žene koje žele podijeliti svoju viziju i nadahnuti ostale da nađu svoje jedinstvene životne putove.

bossalive

Razvijajući karijeru u tradicionalno muškom svijetu, izvrsna majstorica za parfeme Annick Menardo spojila je svježe i luminozne gornje note reske jabuke i šljive s cvjetnom srži od jasmina za veseo i osnažujuć osjećaj. Kroz kontrastne drvenaste bazne note pomiješane s toplim dodirom privlačne vanilije apsolut, ovaj prozračni miris donosi ugodan osjećaj snažnog ženskog samopouzdanja. Bočica, koju je dizajnirala nadarena dizajnerica nakita Amelie Riech, dočarava bezvremensku ženstvenost i eleganciju. Otežanu staklenu bočicu okružuje sjajna zlatna vrpca, dizajnirana poput komada nakita, dok svijetloružičasta vodica raspršuje svjetlost, čime se pojačava luksuznost parfema.

bossalive

Novi duh ženstvenosti utjelovljen u mirisu još je više naglasila Rebecca Zlotowski u svojim televizijskim reklamama, u kojima sudjeluju četiri mlada talenta. Izvanrednu kampanju vodi Collier Schorr. Emma Roberts, Bruna Marquezine, Laura Harrier i Chloe Bennet savršeno su utjelovljenje uspjeha moderne žene, te baš kao i BOSS ALIVE i one ohrabruju žene diljem svijeta da svoj život žive punim plućima. BOSS ALIVE: Osnažujuća potvrda života Novi parfem Hugo Boss kombinira note reske jabuke, arapskog jasmina i drvenaste akorde za osjećaj snažne i samopouzdane žene koja zrači.#FeelALIVE

 

Autorica Jana P.