Calvin Klein i procvat uniseks mirisa

Calvin Klein mainstream

Moda je oduvijek bila poseban način komuniciranja između pojedinca i zajednice. Oslikavala je njegov položaj, ulogu, osobnost, pokazivala je njegovo raspoloženje i mišljenje. I poput kreatora devedesetih, koji su počeli stvarati modno utočište za one koji su se razlikovali od mainstreama, uniseks mirisi postaju prepoznatljivi sve većem broju ljudi.

Upravo ovaj trend počeo je slijediti brand Calvin Klein poznat po izbjegavanju stereotipa i bilo kakvih ograničenja! I po samoj količini koju proizvodi, CK bi se lako mogao proglasiti kraljem mirisa. Ima sveobuhvatne kolekcije za skoro svaku osobu i prigodu.

Ali kako je CK postao istinski pojam? Jednostavno – empatijom za potrebe zaljubljenika u modu i vještinom da na te potrebe brzo reagira. Tako je i počeo trendove ne samo primjećivati, već i stvarati. Iskoristio je šansu popularizacije androgene mode, pomicanje rodnih uloga u kućanstvu i mišljenja da miris ne bi trebao biti definiran spolom.

CK moda

Istina je da ne postoji nijedna (kemijska) formula kojom bi se mirisi podijelili na muške i ženske. Cijeli problem je prije svega pitanje kulturno-društvene ili biološke navike. Godinama su nas uvjeravali da su slatki, cvjetni mirisi namijenjeni samo ženama, a grubi, drvenasti i tonovi kože samo muškarcima. Upravo stoga, jedan od glavnih razloga za ogromnu omiljenost parfema CK je njihova sposobnost kreiranja raznih mirisa u reakciji s različitim osobnostima. Koža i kemija tijela imaju glavnu ulogu u načinu na koji je miris predstavljen te upravo zato jedan parfem ne može mirisati na svakom čovjeku identično. Brand CK fokusirao se na ovu činjenicu, te je svoju ponudu proizvoda proširio s toliko varijacija da svatko može pronaći upravo ono što njegovom karakteru najviše pristaje.

Calvin Klein izjašnjava se za slobodu, moderan pristup, čiste linije i jednostavan stil. Isto važi i za njihove parfeme koji su postali ikone ne samo zbog svoje nezamjenjive mirisne kompozicije, već i zbog svog savršenog dizajna flakona koji zrači elegancijom, profinjenošću i stilom.

Kako je CK One došao na svijet

Iako CK One nije bio potpuno prvi uniseks miris na tržištu, bio je baš TAJ miris koji je devedesetih od parfema „za oboje” napravio zapaljivi trend. Bio je simbol mladosti i otvorenosti duha. Njegova jedinstvenost bazira se na univerzalnosti i varijabilnosti mirisnih esencija. Otvara se svježe i citrusno, srce čine aroma jasmina, perunike, ljubičice i muškatnog oraščića, baza su više zemljane note mošusa, cedra, mahovine i jantara. Miris u jednostavnom, minimalističkom flakonu nije nametljiv, niti odveć sladak ili „feminiziran”. Nanošenje je također stvar izbora – s raspršivačem ili bez.

Calvin Klein parfemi

CK Be i CK All

Calvin Klein se 1996. godine, nakon pauze od dvije godine, vratio s orijentalno-drvenastim uniseks mirisom CK Be koji je u harmoničnom kontrastu sa CK One. Senzualniji je i odlično ide uz sve individualiste i avanturiste. Moderan crni flakon skriva note lavande, bergamota i metvice, srce čine magnolija, breskva i frezija. Baza je dovršena animalnom kombinacijom smole, cedra, mošusa, vanilije, sandalovine i jantara. CK Be je nenametljiv, blag dodir za okolinu, idealan je za večernje izlaske.

CK All predstavljen je tržištu kao treći po redu u kolekciji i to početkom 2017. godine. Riječ je o mirisu koji je sočniji i smjeliji. Nakon dva desetljeća, Calvin Klein nas je opet obradovao mirisom koji se otvara svježom citrusnom notom, ali sada s primjesama bergamota. Osnova prelazi u cvjetno srce od frezije, rabarbare i ljiljana, bazu čine vetiver, mošus i jantar. O mirisu se govori kao o ugodnom, uz univerzalnu uporabu. CK trilogija se tako završava uz reklamni slogan: „Be One. Be All. Just Be.“

CK2 kao miris generacije Y

Nova generacija Y, označena kao „Milenijalci” može biti ponosna na miris koji je stvoren samo za nju, a to je CK2. Milenijalci su započeli drugi uniseks val, a podržale su ga slavne ličnosti poput Care Delevigne, Zayna Malika ili Gigi Hadid. Rodna neodređenost je danas u trendu, moda kao da nema više nikakva pravila. Nonkonformizam, originalnost i sloboda moto su današnje generacije, a Calvin Klein opet spremno reagira.

Millenials

CK2 predstavljen je 2016. godine i slavi beskrajne mogućnosti modernog spoja između dvoje ljudi i beskonačno mnogo kutova pogleda. Riječ je o gradskom, drvenasto-svježem mirisu koji u sebi spaja kontrastnu svježinu i iskričave akorde i uz to slijedi brzi tempo 21. stoljeća. Miris otvaraju citrusne i zelene note s vasabijem. Potom se razvija miris ruže i perunike, a kompoziciju zatvaraju vetiver, tamjan i sandalovina.

Flakon – bočica je poput staklenog valjka od jakog stakla u prozirnom držaču i navodi da se na nju gleda ili naopako ili iz profila. Dakle i pakiranje je ovdje minimalistička igra namijenjena ponovnom tumačenju.

Menu