Avon True NutraEffects

posvjetljujuća krema s hranjivim učinkom

Avon True NutraEffects posvjetljujuća krema s hranjivim učinkom
Avon True NutraEffects posvjetljujuća krema s hranjivim učinkom
Avon True NutraEffects posvjetljujuća krema s hranjivim učinkom
50 ml
33,90kn

Kod: AVO5405 | Više od 20 kom na zalihi
kom
Poklon za vas
Kupite bilo koje proizvode iz naše kategorije lice ili šminka iznad 220 kn i u košarici možete izabrati jedan od nekoliko Saffee proizvoda za čišćenje lica.
DPD dostava na kopnu
utorak 30. 04. 2019.
Avon True NutraEffects
50 ml | 33,90kn

Opis kozmetike Avon True NutraEffects

Krema za lice Avon True NutraEffects svakoga će dana vašem licu pružiti upravo takvu njegu kakvu zaslužuje.

Svojstva:

  • dubinski hrani
  • intenzivno hidratizira
  • pomlađuje kožu i daje joj energiju
  • brzo upija

Način upotrebe:
Nanesite na čisto lice i umasirajte kružnim pokretima. Koristite svako jutro i/ili navečer.

Osobine

Dob
za sve dobne skupine
Kada koristiti
za dan, za dan i noć, za noć
Prema problemu kože lica
hidratacija, posvjetljivanje i vitalnost, prehrana i dehidratacija
SPF
bez SPF
Tekstura
krema
Tip kože lica
za sve tipove kože lica
Učinak
Hidratacija, njega, posvjetljivanje

O brandu Avon

Avon kozmetika i parfemi – danas već legendarni među kozmetičkim tvrtkama. Na početku priče o brandu stoji trgovački putnik knjigama, David Mc Connell. Krajem 19. stoljeća je David započeo uz knjigu poklanjati mali mirišljavi dar. Budući da je zanimanje za njegove mirise bilo veće nego za knjige, osnovao je vlastitu kozmetičku tvrtku – California Parfume Company.

Veliki broj proizvoda, uvedenih na tržište 1929. godine, dobio je naziv po rodnom mjestu omiljenog McConnellovog spisatelja Wiliama Shakespeara, Stradford upon Avon. Postali su toliko popularni da se tvrtka 1939. godine službeno preimenovala na Avon Product Inc.

Do današnjeg dana, Avon Cosmetics poštuje svoje obećanje da će štititi zdravlje žena i braniti njihova prava. U okviru svoje društvene budnosti, fokusira se također na ekologiju i obnovu kišnih prašuma. Kao jedna od prvih poznatih kozmetičkih tvrtki već više od 20 godina ne vrši testiranje proizvoda na životinjama.