


Glava Tzv visoke note – se šire odmah nakon nanošenja. Stvaraju prvi dojam i u pravilu su vrlo intenzivne, iščezavaju brzo. | ruža, iglica, jasmin |
Srce Tzv. srednje note – "Srce" nastaje nekoliko minuta, nakon što iščezne "glava". Uobičajeno traje 2-3 sata. | vanilija, jantar, malina |
Baza Tzv. niske note – posljednja i najdulja faza parfema. Otprilike traje 4 sata, ali može trajati i cijeli dan. | mošus, drvo cedra, sandalovina, pačuli |
Vrsta mirisa | cvjetni, drveni |
Svježa, a istovremeno tajanstvena. Moderna, a pritom bezvremenska. To je uniseks parfemska voda Ajmal Mosha'a , čija mirisna kompozicija pristaje i ženama i muškarcima.
- cvjetni miris
- drvenasti miris
- uniseks – za žene i muškarce
- parfem pogodan za svaki dan
Parfeme Ajmal osnovao je Late Haji Ajmal pedesetih godina prošloga stoljeća u Indiji. Riječ je o obiteljskoj tvrtki koju od samoga početka vode samo i isključivo članovi dinastije Ajmal. Svatko ima svoju funkciju u upravljanju. Tvrtka se bavi proizvodnjom parfema, i vrlo brzo nakon osnivanja je počela veoma napredovati.
Ajmal je sinonim za luksuzne parfeme, ubraja se među vrhunske u svom području. Zahvaljujući suradnji s vodećim europskim brandovima parfema iz Francuske, Italije, Švicarske i Njemačke za nju su čuli i ljudi iz zapadnog svijeta. Nužno je spomenuti da je na Bliskom istoku tvrtka Ajmal jedna od vodećih brandova parfema.